Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Georgius | użytkownik

imię i nazwisko adresTrójmiasto zarejestrowany20.09.2011 @15:46:37 ostatnio na stronie03.02.2017 @00:24:24



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty83 komentarze474 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~tadeuszesz    16.05.2013 @13:46:32
Dziekuję za czytanie i niezbędne komentarze.
~tadeuszesz    04.03.2013 @00:39:24
Masz rację, dobrze, że wyjaśniłeś. Żeby nie było: mój komentarz nie ma na celu ubliżyć, a nawiązać dialog z autorem (Tobą). Nie wyrażam swojej opini a myśl, która się zrodziła po przeczytaniu (taka sokratejska metoda). Pozdrawiam.
~barylart    05.01.2013 @20:12:17
Dziękuję.
~NordBerdII    28.12.2012 @09:01:43
Dzięki
~zalotnicaniebieska    25.12.2012 @21:57:08
Dziękuję i również życzę zdrowych, pogodnych Świąt.
~Violett69    25.12.2012 @19:15:05
Sporo tych komentarzy.. dziękuje.
_______
Nie dziękuj , oceń .
~Violett69    19.12.2012 @22:24:03
Wow. Dziwna galeria.. Ciekawe.
_______
Nie dziękuj , oceń .
~Lalka84    02.12.2012 @19:57:44

dziękuję
*yss    01.12.2012 @15:22:53
dzięi za odwiedziny
jedna paca wciąż "się maluje" i może ją wreszcie namaluję należycie, bo taka niedokończona wiecznie.....
_______
...aż się oczy jeżą...
~konradh8    27.11.2012 @09:48:06
dzięki za miłe słowa!
~angeleene    26.11.2012 @16:44:39
dziękuję
_______
follow the white rabbit
~madziaxl    20.11.2012 @17:27:21
Dziękuję
_______
Myśl jak Nietzsche - będziesz niczym Nietzsche!
~Skwilion    11.11.2012 @07:43:17
Dziękuję i pozdrawiam
~mariuszkaminik    11.11.2012 @02:00:07
Ostatnie prace mają tą "korbę".
~mariuszkaminik    11.11.2012 @01:53:09
Wreszcie coś więcej niż "fajne". Dzięks i wpadaj w każdej chwili.
~czortownik    06.11.2012 @13:43:33
Dziękuję za Ciekawe i rzeczowe komentarze, zapraszam ponownie
~habziu    05.11.2012 @01:31:59
dzięki za ocenę
~SibelliousJane    03.11.2012 @23:41:57
Racja że prześwietlone, przyznaję że nie znam się na fotografii, a ten kadr został złapany na szybko komórką dzięki za komentarz, pozdrawiam
~Lemurnakwasie    18.10.2012 @20:56:34
również pozdrawiam!
~negatywniepozytywna    29.09.2012 @22:48:21
taak ja wiem, kompozycja raczej średnia , chciałabym więcej czasu w tamtym miejscu . wyczarować coś lepszego .
~opluty    29.09.2012 @19:51:39
przewielebne dzieki!
+Piperyna    29.09.2012 @17:50:08
a proszę bardzo
_______
ja nie mam tego prosze pana, ja nie mam ja nie umiem ja nie znam, ja bylam ale sie nie chwalilam, ja czytalam ale potem zapomnialam, ja widzialam ale czasem mi sie zdaje, ja myslalam ale chwilami mam wrazenie ze juz nie


~sewewa60    20.09.2012 @17:45:38
Dziekujac, pozdrawiam serdecznie. ewa
~Kimonek    08.09.2012 @12:49:32
oj dziękuje bardzo za tak intensywny nalot...
no i za miłe słowa

pozdrawiam
~argenteus    02.09.2012 @12:40:53
Podoba mi się jak przedstawiasz fakturę, potrafisz dużo z niej wydobyć.
_______
Nie dziękuj, oceniaj!
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt